Розпочинаємо в одному місці збирати рекомендації до підготовки конспектів
Готуємо конспекти уроків
Працюємо над конспектами
Звертаємо увагу! Обережно використовуйте плани-конспекти з методичок. Краще користуватися фаховими журналами, а методички не всі проходять належне рецензування й можуть вам суттєво зашкодити
Готуємо конспекти уроків
У матеріалі читайте:
Структура конспекту
І. Загальна інформація про урок
ІІ. Структурно-логічна схема (структурно-композиційна схема уроку).
ІІІ. Хід уроку.
ІV. Додатки:
Послідовність підготовки студента
Самостійно до консультації вчителя
Під час консультації у вчителя
Консультація у керівника практики
Самостійна розробка конспекту уроку
Затвердження конспекту уроку
Підготовка студента до уроку
РЕКОМЕНДАЦІЇ
ЗРАЗКИ ОФОРМЛЕННЯ СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ УРОКУ (поточна документація)
ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ УРОКУ ДЛЯ ЗВІТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Працюємо над конспектами
У матеріалі читайте:
1. Вік учнів.
2. Що і скільки говорити вчителю на уроці.
3. Якщо учні мовчать.
4. Рідна чи перша?
5. Розрізнюйте поняття
«Етапи уроку» «Види роботи» = «Навчальні ситуації», «Метод навчання», «Прийоми навчання»
6. Обладнання уроку.
7. Засоби навчання.
7. Засоби навчання.
8. Бесіда.
9. Навчально-пізнавальні завдання на уроках літератури,
9. Навчально-пізнавальні завдання на уроках літератури,
10. Метод роботи з підручником.
А також
1. Розповідь про письменника - де і коли.
2. Складання плану тексту
2. Складання плану тексту
Звертаємо увагу! Обережно використовуйте плани-конспекти з методичок. Краще користуватися фаховими журналами, а методички не всі проходять належне рецензування й можуть вам суттєво зашкодити
Немає коментарів:
Дописати коментар