Учимося створювати конспекти уроків

Розпочинаємо в одному місці збирати рекомендації до підготовки конспектів

Готуємо конспекти уроків
У матеріалі читайте:

Структура конспекту
І. Загальна інформація про урок 
ІІ. Структурно-логічна схема (структурно-композиційна схема уроку). 
ІІІ. Хід уроку. 
ІV. Додатки:
Послідовність підготовки студента
Самостійно до консультації вчителя
Під час консультації у вчителя 
Консультація у керівника практики
Самостійна розробка конспекту уроку
Затвердження конспекту уроку
Підготовка студента до уроку

РЕКОМЕНДАЦІЇ
ЗРАЗКИ ОФОРМЛЕННЯ СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ УРОКУ (поточна документація)
ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ УРОКУ ДЛЯ ЗВІТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ


Працюємо над конспектами
У матеріалі читайте:

1. Вік учнів. 
2. Що і скільки говорити вчителю на уроці. 
3. Якщо учні мовчать.
4. Рідна чи перша? 
5. Розрізнюйте поняття
«Етапи уроку» «Види роботи» = «Навчальні ситуації», «Метод навчання», «Прийоми навчання» 
6. Обладнання уроку.
7. Засоби навчання.
8. Бесіда.
9. Навчально-пізнавальні завдання на уроках літератури,
10. Метод роботи з підручником. 
А також
1. Розповідь про письменника - де і коли.
2. Складання плану тексту 


Звертаємо увагу! Обережно використовуйте плани-конспекти з методичок. Краще користуватися фаховими журналами, а методички не всі проходять належне рецензування й можуть вам суттєво зашкодити 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів сторінки