неділю, 9 лютого 2014 р.

Тиждень завершено, які результати?

Вітаю, практикантів, які намагаються сумлінно виконувати програму практики і дотримуватися основних організаційних питань.

Отже, варто відзначити позитивне:
1) ті, на кого покладали надії (за незначним винятком) вийшли на практику і ведуть себе певною мірою відповідально;
2) більшість із сумлінних регулярно здійснюють рефлексію, і це надихає;
3) з'явилися поодинокі зразки аналізів та самоаналізів уроків;
4) блоги хоча б частково перекривають потребу у додаткових консультаціях;
5) у своїй роботі ви прагнете бути творчими, небайдужими, це вагомо!!!
6) ви усвідомлюєте, що у вас може не все виходить зараз, але докладаєте зусиль, щоб бути кращими;
7) ви все більше наближуєтеся до розуміння, що підготовка уроку - це надзвичайно складний процес. Кожен урок вчителя народжується всім його попереднім життям.  Конспект можна написати і швидко, але це вміння прийде до вас не від разу. Практиканти мають писати уроки довго, переписувати їх по декілька разів, шукати й шукати, і навіть не завжди знаходити. Але таким є процес навчання, інакше не буває. Коли вчитель починає працювати у режимі щодня декілька уроків, то ці пошуки він здійснює у процесі викладання - фактично ставить "експерименти на учнях". Тому поки ви тренуєтеся і  складаєте конспекти довго, тим менше експериментів проводяться на  ваших учнях.


Про інші позитивні моменти можна прочитати у повідомленнях сумлінних і небайдужих.
А ті, хто десь тиждень пропадав, подайте у коментарях здобутки першого тижня практики.

А от тепер проблеми, що виявили ваші блоги:

1) Аліна не належить до групи сумлінних і відповідальних;
2) Ігор не має належних навичок ІКТ і не прийшов на додаткову конусультацію;

3) усі дружньо не виконали основне завдання першого тижня: написати два розгорунтих конспекти і затвердити  у керівника практики! (а не вчителя). На жаль, вчитель не знає, що робити із нашим студентом, він не зобов'язаний вчити вас складати конспекти! Ви мали упродовж тижян працювати із керівником від кафедри!!! 
4) ви не затвердили і не подали на кафедру індивідуальні плани. У багатьох плани порушують вимоги - практикант не може поводити два уроки в один день, не бажано проводити залікові уроки два дні підряд!
5) Поки  існують проблеми з аналізами і само аналізами.
6) Під час підготовки до уроку ви не відкриваєте ПрОгРАМУ  і не уважно вивчаєте зміст підручника, а обмежуєтеся тільки календарним плануванням.
7) ви не маєте якісну методичну скарбничку: нормативні документи, рекомендації до типів уроків, прийоми роботи над тим чи іншим матеріалом  тощо.

Дівчата, робіть висновки!

На цьому тижні потрібно докласти зусиль і не полишаючи ЩОДЕННУ рефлексію, приділити належну увагу самоаналізам та аналізам.
Конспекти уроків потрібно, насамперед, показувати вашому керівнику (окрім розвитку мовлення, бо цей тип уроку краще провести за рекомендаціями вчителя).
Перечитайте методичні рекомендації для вчителя, він має перевіряти у вас не весь урок, а лише окремі компоненти. Зверніть увагу, яку інформацію ви маєте отримати від учителя під час консультації.


Успіхів!


Рs. Поліно, з’ясуйте причини відсутності ваших студентів  у віртуальному просторі. 

Чекаємо на коментарі усіх, хто зміг осилити повідмлення до кінця.






2 коментарі:

  1. Дівчата, і Ігор, який не з нами, складаючи структурно-лоігчну (композиційну) схему уроку позначайте тривалість кожної навчальної ситуації, а не тільки етапу. Пробуйте планувати кожні 3-5 хвилин уроку. Під час спостереження видавайте свою схему дівчатам, щоб вони могли зробити поміти для вас. Тоді ви зможете проаналізувати, що вдалося, а що ні і чому.

    Памятайте, що СЛС уроку має бути тотожною першій колонці вашого конспекту у таблиці.

    ВідповістиВидалити
  2. понял, будемо виправлятися.

    ВідповістиВидалити

Загальна кількість переглядів сторінки