На початку ІІ семестру студенти 4-го курсу виходять на практику.
Тривалість практики у них 6 тижнів (по 3 тижні за кожною із спеціальностей). На третьому курсі вони вже проводили не тільки фрагменти, а й уроки мови.
Які б ви могли дати поради та пропозиції до організації практики, проходження практики на 4-му курсі?
Скільки і які уроки доцільно їм підготувати та провести, щоб підготуватися до практики на 5-му курсі?
Скільки спостережень уроків, які ваші поради?
Чи варто проводити позакласну роботу з предмету?
З якими іншими видами діяльності варто познайомитися на 4-му курсі?
Чекаємо поради сумілінних і відповідальних.
А чи варто їм пропонувати звітувати та ділитися успіхами у блогах?
Тривалість практики у них 6 тижнів (по 3 тижні за кожною із спеціальностей). На третьому курсі вони вже проводили не тільки фрагменти, а й уроки мови.
Які б ви могли дати поради та пропозиції до організації практики, проходження практики на 4-му курсі?
Скільки і які уроки доцільно їм підготувати та провести, щоб підготуватися до практики на 5-му курсі?
Скільки спостережень уроків, які ваші поради?
Чи варто проводити позакласну роботу з предмету?
З якими іншими видами діяльності варто познайомитися на 4-му курсі?
Чекаємо поради сумілінних і відповідальних.
А чи варто їм пропонувати звітувати та ділитися успіхами у блогах?
Я вважаю, що було б за потрібне детально ознайомитись із критеріями оцінювання письмових робіт та потренуватись цьому на практиці, не так, щоб вчитель показав декілька робіт як перевіряються тай все, а самому сісти та перевіряти під керивництвом вчителя, бо коли дивишся - це одне(все здається легко), а от коли сам сідаєш за цю роботу і починаеш все креслити й правити червоною пастою, це вже зовсім інше.
ВідповістиВидалитидумаю провести 5-6 уроків було б непогано, бо три уроки це зовсім мало(((
ВідповістиВидалитиЗ приводу спостереження уроків... не завжи кількість вирішальна, тут ще важливо у якого вчителя ти ці уроки дивишся і чи дійсно ти вбираєш в себе те, що потрібно... Можна подивитись і нічого не засвоїти, чи взагалі розчаруватися, а от коли вчитель після свого уроку розкладе все по поличках: що було зроблено, для чого, чому саме так, а не по-іншому...це вже ішща справа, бо ми тільки вчимося і досконало усіх подробиць ще не знаємо, а от професіонали воєї справи можуть відкрити очі на дуже цікаві моменти, "магічні дрібнички", які потім стануть у нагоді.
Найкориснішою інформацією у блозі вважаю ваші коментарі до конспектів. З цього можна багато чому навчитися, порівняти свій рівень із рівнем інших студентів. Так зорієнтуватися набагато легше, ніж аналізуючи лише свою роботу.
ВідповістиВидалитиХочеться звернути увагу студентів особливо на те, чого не робила сама, а потім дуже жалкувала:
ВідповістиВидалити- консультаціїї(як умога більше)з керівником практики від кафедри.
- Написання конспектів не за день, а хочаб за два, щоб можна було декілька разів перевірити
- у конспектах прописувати усі завдання щоб одразу бачити помилки і не заводити дітей у глухий кут.
- особливо звернути увагу і на перевірку зошитів, бо це не так легко як здається. (ми думаємо мкільки помилок- мінус стільки балів, але це не так).
- звертайте увагу на свою мову з учнями, навіть у сьомих класах вони вже не дітки, серйозніше ставитися до них потрібно, тоді вони відповідатимуть тим самим.
- і головним на мій погляд є момент організаціїї класу, навіть якщо щось у вас не вихоить, не потрібно кричати, і думати о це діти такі, це не діти, це просто ви щось не так робите.
- Узгоджуйте конспекти якумога раніше, тоді вам буде легше.
АК взагалі налаштуватися на сумлінну працю, і не сам по собі, а є така річ як "українська кафедра", та на сам кінець вчитель у школі.
Нажаль помили бачишь вже коли зробив...Тому не робіть їх, чи хочаб не багато.