середа, 5 грудня 2012 р.

Наші студенти бувають такі зворушливі




Молодці ті, хто приїхали, що не проігнорували. Адже попереду ще три тижні роботи, хай вони пройдуть під гаслом гарного настрою і самовідчуття.
Молодці, що пробували бути щирими (хоча це було надто важко).
Молодці, що знайшли добрі слова про час практики (а отже й про нашу роботу).
Молодці, що дорослішаєте (хоча не так швидко, як нам хотілось би).
Молодці, молодці, молодці
Молодці ті, хто здав документацію.
Молодці ті, хто з усіма нами на зв’язку.

Сьогодні були приємні хвилини. Давайте збережемо їх і продовжимо своєю роботою. 
Дуже хочеться, щоб наші студенти з теплотою загадували хвилини педагогічної практики.

А ще буде дуже добре, якщо ви висловитеся, ще й тут (оскільки це у багатьох  виходить цікаво і навіть краще, ніж в аудиторії).
Виявіть свою небайдужість і творчість.

Це, можливо, символічно, але вибрали з 40 запропонованих позицій такі:
·      ЧАС
·      «ЖИВИЙ ЖУРНАЛ»
·      КОНСУЛЬТАЦІЇ
·      ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ
·      ЗОВНІШНІЙ ОБРАЗ
·      ДОШКА
·      ПРИЄМНЕ
·      СМІШНО
·      Вихованість учнів (порушили у процесі)
·      Важко (назвали «випробуванням» під час творення колективного образу «ПРАКТИКИ»)
·      Досвід (назвали під час творення колективного образу «ПРАКТИКИ»)
·       
Прикро, що ми не записали на відео, можна було зробити цікавий матеріал.

Але ось позиції, які жереб долі не обрав. Але можливо, вам є що сказати. Буде цікаво.

  1. ПЕРШОГО ВЕРЕСНЯ – У ШКОЛУ
  1. УЧНІ
  1. ВАЖЛИВО
  1. МОВНІ ПЕРЕКЛЮЧЕННЯ
  1. ВИХОВНА МЕТА УРОКУ
  1. ТЕКСТ НА УРОЦІ МОВИ
  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
  1. КІЛЬКІСТЬ
  1. ЗАЗДАЛЕГІДЬ
  1. КЕРІВНИК ПРАКТИКИ ВІД КАФЕДРИ
  1. ІКТ У ШКОЛІ
  1. ПІДГОТОВКА
  1. ІНТЕРНЕТ
  1. КОНСПЕКТ
  1. КЕРІВНИК ВІД БАЗИ ПРАКТИКИ
  1. БЛОГ
  1. КЛИЧНИЙ ВІДМІНОК
  1. ЗМІНИ В МЕНІ
  1.  МОВЛЕННЄВІ ПОМИЛКИ
  1. НЕПРИЄМНІ КОМЕНТАРІ
  1. НАОЧНІСТЬ
  1. ШКІЛЬНА ПРОГРАМА
  1. ОЦІНЮВАННЯ
  1. НАВЧАННЯ НА ПОМИЛКАХ
  1. ТРОХИ СУМНО
  1. ПРИЄМНІ ХВИЛИНИ
  1. НІ
  1. ГРА ЧИ НАВЧАННЯ?
  1.  УРА
  1. УРОК ЛІТЕРАТУРИ
Можете запропонувати свої позиції.

26 коментарів:

  1. Слово "КОНСПЕКТ"...Таке знайоме для усіх нас слово...Слово, в якому містилося майже все життя в університеті...Тепер воно дещо інакше...Це слово, яке проговорюють вчителі, коли готуються до уроків. Це те, куда щохвилини заглядає недосвічений (або погано підготовлений студент-практикант)...
    Для мене шкільний конспект - це, безумовно, план моєї дії на уроці, документ. Але він мені, фактично, не потрібен, адже все, що я маю донести до дітей має міститися не на аркуші, який впродовж уроку триматиму у руках, а в голові.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Але ж ви їх пишете? Ви можете прийти на урок не склавши план-конспект (план-дій)?
      А є вчителі, які найякісніші розробки (матеріали, заготовки) зберігають, оскільки один раз спланувавши якісно, вони зможуть навіть через декілька років використати цей матеріал. Тому електронна база планів-конспектів для молодого вчителя дуже необхідна

      Видалити
    2. Звісно! Усі конспекти в мене є. Я про те, що склавши конспект, я його перечитую, проговорюю знов і знов, а потім у кімнаті розповідаю урок сестрі(вона також у 7 класі) та іграшкам) Вони в мене тепер знають усе) Розумнички мої...

      Видалити
  2. ЗОВНІШНІЙ ОБРАЗ

    Усі ми розуміємо як має виглядати вчителька, але найсмішнішими ситуаціями, які ставалися зі мною були такі, коли всташ о шостій ранку, о половині восьмої потрібно бути у школі, вся така гарненька виходишь з дому.....і тут то все і починається.
    1)спочатку поки намагаєшься сісти в маршрутку вітер робить з зачіскою, все що йому заманеться
    2)сіли у маршрутку, декілька людей просто наступають на ноги, і ті черевички вичищені до блиску, стають "трохи не гарними"
    3)а якщо їдешь стоячи, то це взагалі пісня, хто і на що наступи, хто толкнув.

    І от виходишь ти на зупинку, ідешь до школи, порівняймо образ до маршрутки і після....
    Я думаю можна нічого не казати.....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ойй.. яки жахи розповідаєш.
      Краще розкажи, як ми на таксі до дітей поспішаємо.. Вчительки))

      Видалити
    2. оце я розумію - любов до школи і дітей!

      Видалити
    3. Що є, то є! як я їхала на таксі не забуду ніколи, і як нервувала!

      Видалити
  3. ЧАС

    З приводу часу можу сказати, для мене цікавим порівнянням є час у школі на уроці, і час взагалі у повсякденному житті.
    Вдома 5 хвилин - це просто випити каву
    На уроці 5 хвили-це вічність, через це якщо їх тобі не вистачає, або ще гірше залишилось!

    Тому хочу сказати про запасні завдання на уроці, та постороєння таким чином, коли викинувши якусь вправу, через витрати часу на іншому етапі, можні було б зорієнтуватися!

    ВідповістиВидалити
  4. НЕПРИЄМНІ КОМЕНТАРІ

    З цим у мене пов'язана лиш російська практика, і я дуже сподівюсь, що так і залишиться.
    Той з ким я на цю тему спілкувалася мене розуміє, бо завдяки таким коментарям і ставленні вчителя у школі до тебе, зовсім не хочеться йти працювати у школу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Маємо себе налаштувати, що з цим можна зіткнутися будь-де, у будь-якій діяльності.

      Видалити
  5. 13. ІНТЕРНЕТ

    Асоціації

    Інтернете, чому такий цікавий???
    Ти не даєш мені займатися справами.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Уявіть є студенти, які не мають дома інтернету (не тимчасово, а взагалі). Я можу багато зрозуміти, але це для мене було шоком, щось на зразок того, як людина сказала, що живе на вулиці.

      Видалити
    2. затишно, напевно, їм там у печері))

      а якщо серйозно, наскільки без нього можна більше встигнути..

      знаєте, як я мрію про часи, коли можна проста полежати з кавою у термосі, зачитуючись якимось крутим романом (не за програмою, а за порадою друзів)..

      ех..


      Інтернет..)

      Видалити
    3. оооо аленка, мый Голсурсі манить мене,манить, так хочеться сісти погортати старенькі сторіночки цього блаженства!
      Кава, печиво, книга про щось цікавньке...мрії, мрії, мрії...
      Нічого і на нашій вулиці перевернеться вантажівка з готовими розгорнутими конспектами:))))

      Видалити
  6. ПРИЄМНІ ХВИЛИНИ

    Я вже писала на блозі історію про хлопчика, який мене дуже вразив.. Сподіваюсь, що на мене чекає ще більше прекрасних моментів дитячої щирості.

    ВідповістиВидалити
  7. ЗАЗДАЛЕГІДЬ

    Обожнюю це слово. Завжди думаю, що зможу зробити правильні висновки, мовляв хм.. буду робити наступного разу все заздалегідь.
    Тоді чому я зараз сиджу і намагаюся створити конспекти на завтрашні уроки?..

    ВідповістиВидалити
  8. ШКІЛЬНА ПРОГРАМА.Та підручники. Чи все діти зрозуміють? Здається пишуть її люди, які в школі не були. (стосовно російської)

    ВідповістиВидалити
  9. МОВНІ ПЕРЕКЛЮЧЕННЯ.Інколи дуже важко, але все можливо

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іноді розмовляючи українською, здається, що у роті не язик, " а шматочок м'яса"
      Найголовніша моя проблема, з приводу цієї теми:

      "ДУМКА ПРЕ,А СЛІВ НЕ МАЄ!"

      Видалити
  10. ПІДГОТОВКА до уроку, багато часу займає, зусиль, знань, але якщо якісно підготуватись потім відчуваєшь віддачу, а це найголовніше!

    ВідповістиВидалити
  11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ велика. Учні повинні вирушати з уроків отримавши знання, а не із забитою головою питаннями "Чого вона від нас хоче?"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Буває гірше. Це коли перед уроком дитина каже: "Чого я туди піду, там нічого цікавого чи корисного не буде..." Це вже свправжній провал!

      Видалити
    2. В мене такої асоціації не виникло. Сподіваюсь і не буде)))

      Видалити
  12. ІКТ У ШКОЛІ. Не завжди знаєш, на добро чи ні вони у школі... Бо коли з чудової підтримки перетворюються у самоціль, то здаються повним абсурдом. Не витрачайте безглуздо свій час, накидаючи гуртом безліч картинок, таблиць, текстів та ін.! Не намагайтеся потім повернути робочу атмосферу, якщо клас займеться обговоренням анімацій або, що ще гірше, обговоренням ваших помилок!
    Здається,. іноді набагато ефективніше попрацювати з дошкою: і самі зрозумієте, що хотіли донести, і діти вас краще почують (побачать).

    ВідповістиВидалити
  13. Гра чи навчання.
    Асоціация - синтез.Ми маємо синтезувати одне з іншим.Звісно є такі теми,де треба серйозно розповідати учням матеріал,але без ігрових моментів урок буде сухим та нецікам.Учні на такий урок підуть тільки через те,що так треба,а не тому,що бажають знов послухати учителя.

    Ще вчора прозвучало "Дошка".
    Як на мене,дошка - поле для творчості.Скільки всього можна з нею зробити,просто не перерахуєш.Головне - трохи уяви та бажання діяти.

    ВідповістиВидалити

Загальна кількість переглядів сторінки