середу, 20 листопада 2013 р.

Практика триває

УР 5, УА 5 - хоча це повідомлення й стосується не вас, а У5, але можливо й вам буде корисно, дочитайте до кінця!
Шановні практиканти У 5, вітаємо Вас у нашій блогосфері. 
Перший тиждень перетнув екватор - час активної діяльності настав. Відкрийте анкету-звіт за перший тиждень - вона вам допоможе прослідкувати чи в належному ритмі ви працюєте, чи не пропустили важливі види роботи!
Найвагоміше - ви вже маєте подати на кафедру затверджені керівниками ІНДИВІДУАЛЬНІ плани проведення уроків, у тому числі й залікові, маєте до кінця тижня підготувати розгорнуті конспекти перших уроків (укр. мова, укр. літ). А поки у багатьох з вас не вдається написати аналіз уроку. 

Нагадую, що ви можете користуватися схемою аналізу (самоаналізу) видану вам на четвертому курсі. Ви маєте розрізнювати поняття рефлексія (ваші особисті враження, переживання, осмислення, висновки) і методичний аналіз уроку.

Успіхів!

У нас прийнято, після того як прочитав повідомлення, писати декілька слів у коментарях на підтвердження того, що вам усе зрозуміло, що наше поведомлення для вас було корисним.
Студентам УР5, УА5 про це потрібно нагадувати?

12 коментарів:

  1. Дівчата, на блозі Вероніки окреслила низку проблем, що є типовими для ваших конспектів.
    Дублюю для усіх.

    Конспект - це розпланована діяльність вчителя й учня, конспект має відповідні компоненти й обсяг!
    Ви маєте право створювати плани-конспекти, але тоді й їх так і називаєте.
    За період практики у вас має бути 4 конспекти (розгорнуті, деталізовані, прописані, розплановані): 2 конспекти перших уроків (або вже як вийшло - 5-6) + 2 залікових (звітних).

    Питання до методичного апарату та складових ваших конспектів (планів-конспектів):
    Чому підручник віднесено до обладнання?
    Яка наочність на вашому уроці, записи на дошці ви вважаєте наочністю?
    Де сторінка учнівського зошита? Де усі прописані записи,що має зробити учень (це ж ваша чарівна палочка - підказка!).
    Слідкуйте за часом! Ви 2 хвилини вітаєтеся?
    Чому Ви визначаєте лише етап (наприклад ІІ. Актуалізація....)? А де назва методу, прийому, форми оргназіації та проведення (бесіда, опитування, робота з текстом, робота зі схемою, мовний аналіз тощо?
    "Теоретичні відомості" - це що етап, підрозділ, метод, форма???
    Чому Ви розрізнюєте вправи лише за номерами, іноді формою виконання (ланцюжком), а де назви видів вправ (навіть у диктантів є назви видів!). Як же ви зможете довести логічність і правомірність пропонованої системи вправ на уроці?
    І, звичайно, пам'ятайте, план-конспект не дає уявлення про особливості вашої педагогічної майстерності в організації навчальної діяльності учнів. На жаль, ми не зможемо побачити, але дуже сподіваємося, що на уроці це присутнє, а згодом ще й в конспектах зможемо прочитати, як ви мотивуєте переходи між видами діяльності, навчальними ситуаціями, як керуєте діяльністю учнів під час навчальних ситуацій (усвідомлення учнями завдання, виконання завдання, контроль виконаної роботи тощо), як стимулюєте активність учнів, які майстерно ставите навідні питання.
    Оті всі значущі дрібнички, що називаються прийомами, створюють ауру вашого уроку - їх також потрібно планувати, прогнозувати, придумувати дома, щоб лише частину з цього якісно реалізувати!!!
    Сподіваємося, що вмієте не лише читати наші повідомлення, а й творчо працювати!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за інформацію, спробую всі ваши рекомендації використати при написанні конспекту і при проведені уроку)

    ВідповістиВидалити
  3. намагаюсь творчо працювати. Дякую за поради

    ВідповістиВидалити
  4. Доброго дня. Прошу Вас додати мене.

    ВідповістиВидалити

Загальна кількість переглядів сторінки