пʼятниця, 9 грудня 2011 р.

Тиждень промайнув


Залишається останній тиждень практики... Час підбивати підсумки. Уже всі чогось мали навчитися, щось зрозуміти, відкрити для себе. Тепер  треба  якнайкраще це продемонструвати: на уроках, у зразкових конспектах,  у щоденниках, у звіті.

Звичайно, ви вже відчуваєте втому. І, можливо, дивуєтесь, як вдається вчителям проводити 18-24  уроки на тиждень, а не так як ви 4-5 уроків. А ще вчитель має й інший клопіт окрім роботи. І встигає. Цього вам іще треба вчитися, учитися організовувати і розподіляти час.
Сплануйте свій час так, щоб  встигнути  вчасно подати звітну документацію. Знаємо, ви її не любите, але ви вже дорослі люди і  добре усвідомлюєте, що себе потрібно вміти якісно презентувати. А ваша документація – це ваша презентація, вона розказує й показує, як ви працювали, чим ви можете пишатися, чи навчилися чогось.
Людина, яка не дбає про своє обличчя, якій усе одно, яке враження вона справляє, виглядає дивною. Невже існують люди, що намагаються виглядати якнайгірше? Ви ж не такі?
Тому ви дасте нам відчути, що конспекти уроків хоч трохи та навчилися планувати і проводити, що відчуття вікових особливостей дітей у вас з’явилося, що ви творчі особистості, що ви небайдужі, відповідально ставитеся до своєї справи. Це загальнолюдські якості. Це нормально і природно відчувати задоволення, коли підсумовуєте свою роботу, узагальнюєте власний досвід, демонструєте його іншим. І ми сподіваємось, що у вас буде що продемонструвати, адже знахідки у вас точно є.
Отже, чекаємо від вас конспекти залікових уроків. Конспекти подаєте з повним додатком (роздрукований та зшитий + електронний варіант).
Уже починайте подавати свої конспекти, адже дехто з вас провів залікові уроки. Конспекти залікових уроків оцінює не тільки ваш керівник, а всі члени комісії. Усі конспекти зберігаються на кафедрі. Якщо ви заздалегідь подасте конспекти, то у вас буде можливість відшліфувати конспект, усунути недоліки (вони майже завжди є і суттєві), а для претендентів на «5» це принципово: без якісних конспектів не може бути мови про  високі бали. Отже, чекаємо. Конспекти студентів-відмінників  буде опубліковано у збірці «Найкращий урок». Тому відповідально поставтеся до цієї справи й не підводьте ваших керівників (а то їм доведеться самим за вас писати конспекти).
Щодо іншої документації, то нагадую спостереження ми ведемо на уроці, дома не переписуємо, а пишемо висновки, рекомендації. Але за розумної самоорганізації все можна зробити на уроці. Щось я не бачила студентів, що пишуть у весь урок не відриваючись: усі сидять розслаблено, навкруги роздивляючись, і навіть мету не сформулюють. Тому не гайте даремно час.
Ще одне нагадування: ви відповідаєте самі за те, чи пише вам учитель зауваження у табель після кожного уроку. Не встигає –  пишіть під його диктовку самі та давайте на підпис. А то будете ще довго ходити за вчителями. На наступному тижні обов’язково подайте вчителю ХАРАКТЕРИСТИКУ, щоб він вчасно вам її заповнив і ПОСТАВИВ ПЕЧАТКУ (на табелі ставиться тільки підпис, а на характеристиці печатка і підпис директора школи).
Прогляньте свою поточну документацію і зробіть так, щоб в останній тиждень займатися лише звітом і підготовкою до захисту (до відповідей на питання).
На останньому тижні кожна школа (творчий колектив) має підготуватися до виступу ПРЕЗЕНТАЦІЇ на звітній конференції. Готуєте презентацію про роботу з усіх видів практики усіх студентів, що були у одній школі. Обсяг  презентації від групи до 25 слайдів. Індивідуальні презентації – до 7 слайдів (для студентів, що працювали не у базових школах).
У презентаціях використовуйте яскраві  фото з промовистими і змістовними підписами.
Успіхів!
Ps. Нагадую, блоги ми ведемо усі! Якість роботи у блозі враховується при визначенні загальної оцінки.

1 коментар:

Загальна кількість переглядів сторінки