Вітаю усіх! Розпочалася активна практика з української мови!
За тиждень ви відчули справжній хліб цієї професії. І, думаю, другий тиждень розпочався інакше, осмиленіше, серйозніше. Ви вже точно знаєте, що уроки мови і літератури - це уроки життя, а тому вони кожного разу різні, не існує одного шаблону навіть для одного й того ж виду роботи. Є загальні рекомендації, педагогічні умови, але багато, що залежить від майстерності врахувати як можна більше чинників: особливості класу, матеріалу, погоди за вікном тощо. Навіть одна й та сама схема роботи (план-конспект) у різних педагогів зіграє на уроці по-різному. Дуже багато залежить ввід нюансів. Тому ми стільки уваги приділяємо розгорнутим конспектам, що ці нюанси на перших порах слід продумувати до повороту тіла, до логічного наголосу, до найтонших деталей. Навчитеся над цим думати - отримаєте шанс перевірити на практиці, не будете детально планувати, а діяти, як прийдеться, то будете лише гратися у вчительок, але навчити нікого не зможете. Бо потрібно чітко знати, які конкретні ваші дії можуть дати очыкуваний результат.
Отже, готуйтеся до залікових уроків. Пам’ятайте, що залікові конспекти ви подаєте у звітній документації з обов’язковим додатком (ІКТ, дидактичний матеріал, наочність тощо) у друкованій і електронній формі. Обов’язково до залікових уроків мають бути фото, що найкраще демонструють вашу роботу (активні, інтерактивні методи, робота з ППЗ, ІКТ, робота у групах).
Щодо блогів, то очевидним є, що ті, хто не веде щоденники, не претендують на 4 і 5, а тому у них немає потреби у самовдосконаленні.
Ps. Вітаємо наших учительок-мамусь із успішним завершенням практики!
Згодна з тим, що один і тей самий конспект у різних класів відіграє різні ролі. Це залежить від обізнаності, дисціплини та бажання навчитись в учнів. Вчительська справа дуже важка, але не менш цікава, бо кожного літератури ми преживаємо життя творів, аналізуючи їх.
ВідповістиВидалитихм. я сьогодні написала теж саме про конспект) не помітила цього повідомлення=)
ВідповістиВидалити