субота, 17 грудня 2011 р.

Про самоаналізи уроку


Спостерігаючи за вашою роботою над звітною документацією, приходжу до висновку, що із самоаналізами уроку існує також проблема.

Якщо так, дайте знати, будемо шукати оптимальний вихід.
Бо ми очікуємо від вас розгорнуті самоаналізи, де етап за етапом  обґрунтовано доцільність вибору методів, прийомів, форм, визначити ефективність реалізації кожного завдання (етапу) уроку.
Як я пам’ятаю, на третьому курсі були з цим проблеми: на англійській практиці ви ставили галочки,плюси і мінуси, а на нашій  - написали відписки. На четвертому, здається, нічого в цьому не змінилося. Але вам, як майбутнім молодим спеціалістам, потрібно не тільки бланки заповнювати, а й вміти слова у речення зв’язувати, не тільки ставити плюс і мінус, а вміти визначити який прийом, який зміст, яка організація роботи забезпечила цей "плюс", або що було не враховано, не зроблено, чому "мінус".
То як справи?

1 коментар:

Загальна кількість переглядів сторінки