Індивідуальне завдання з методики
навчання української мови
Завдання: укласти
таблицю «Методи та прийоми навчання
української мови» на основі власної практичної діяльності та спостережень
уроків.
* Студенти, що проводили
експериментальну роботу за темою наукового дослідження, подають звіт –
кількісний та якісний аналіз проведеного анкетування, висновки із спостережень
та вивчення педагогічного досвіду.
Таблиця
Методи та прийоми навчання української мови
Етап уроку/ Тип навчальної ситуації
|
Тип методу, назва
|
Прийоми (реалізація методу)
|
Приклад з власної практичної діяльності,
спостережень уроку
|
|
Тема уроку, клас
|
Зміст діяльності. Організація роботи
|
|||
Організаційний
етап
|
Словесний, слово вчителя
|
повідомлення
|
|
|
|
|
|||
Аудіальний
|
прослуховування муз.твору
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Перевірка
домашнього завдання, повторення
|
Ігровий
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Актуалізація
знань, умінь і навичок учнів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мотивація
навчальної діяльності учнів
|
Проблемний
|
створення проблемної ситауції, проблемне питання,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оголошення
теми уроку. визначення цілей уроку
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота
з текстом
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Організація
засвоєння учнями нового матеріалу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Формування
практичних умінь і навичок учнів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Закріплення
знань, умінь і навичок учнів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення
і систематизація знань умінь і навичок
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумок
уроку
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінювання
учнів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повідомлення
домашнього завдання. Інструктаж
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота оформлюється на А-4, наскрізна нумерація, шрифт 12, 1
інтервал.
Увага!
В одному рядку подається один приклад застосування
методу.
Немає коментарів:
Дописати коментар