неділю, 24 лютого 2013 р.

Індивідуальне завдання


Індивідуальне завдання з методики навчання української мови

 Завдання: укласти таблицю «Методи та прийоми навчання української мови» на основі власної практичної діяльності та спостережень уроків.
* Студенти, що проводили експериментальну роботу за темою наукового дослідження, подають звіт – кількісний та якісний аналіз проведеного анкетування, висновки із спостережень та вивчення педагогічного досвіду.


Таблиця
Методи та прийоми навчання української мови

Етап уроку/ Тип навчальної ситуації
Тип методу, назва
Прийоми (реалізація методу)
Приклад з власної практичної діяльності, спостережень уроку
Тема уроку, клас
Зміст діяльності. Організація роботи
Організаційний етап
Словесний, слово вчителя
повідомлення  





Аудіальний 
прослуховування муз.твору










Перевірка домашнього завдання, повторення
Ігровий 



















Актуалізація знань, умінь і навичок учнів




















Мотивація навчальної діяльності учнів
Проблемний 
 створення проблемної ситауції,  проблемне питання,


















Оголошення теми уроку. визначення цілей уроку




















Робота з текстом




























Організація засвоєння учнями нового матеріалу
























Формування практичних умінь і навичок учнів
























Закріплення знань, умінь і навичок учнів
























Узагальнення і систематизація знань умінь і навичок
























Підсумок уроку




















Оцінювання учнів




















Повідомлення домашнього завдання. Інструктаж






















Робота оформлюється на А-4, наскрізна нумерація, шрифт 12, 1 інтервал.

Увага!
В одному рядку подається один приклад застосування методу.  

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів сторінки