НАГАДУЄМО (прочитати обов'язково)
Шановні практиканти, уже говорилося, писалося, але для кожної групи практикантів доводиться кожного разу нагадувати одне й теж саме.
1. Сьогодні ви мали познайомитися з вчителем та закріпитися за класом. Отже, вже сьогодні ви повинні були дізнатися про розклад роботи вчителя та узяти календарно-тематичне планування вчителя. Якщо ви це зробили, то вже зараз у вас на руках має бути орієнтовний план проведення уроків.
УВАГА! Не вчитель визначає, які уроки ви проводите! Ви не чекаєте поки в нього знайдеться час подумати! Ви цілком дієздатні проаналізувати два документи (розклад уроків у класі та календарно-тематичний план) і визначити теми уроків на наступні два тижні. Тепер вам потрібно самому прикинути, які уроки вам обрати доцільніше. Завтра ви маєте порадитися з вчителем і затвердити план проведення уроків.
2. ПАМ'ЯТАЙТЕ! Ви проводите два уроки мови та один літератури на тиждень. Така кількість уроків має дозволити вам не проводити два уроки в один день! Два уроки для практиканта - нераціональне використання часу практики.
3. У наступні два дні ви маєте обов'язково підготувати конспект за спостереженням уроку. Розмістіть конспект у блозі.
4. До кінця тижня ви маєте підготувати перші конспетки уроків та показати їх керівнику (розмістити у блозі).
5. Спостереження оформлюються ТІЛЬКИ НА УРОЦІ. Удома ви тільки пишете загальні висновки (якщо зручно, друкуєте на блозі).
6. Щоденна рефлексія в блозі дасть вам можливість слідкувати за всіма повідомленнями та рекомендаціями. Подавайте ваші коментарі.
Шановні практиканти, уже говорилося, писалося, але для кожної групи практикантів доводиться кожного разу нагадувати одне й теж саме.
1. Сьогодні ви мали познайомитися з вчителем та закріпитися за класом. Отже, вже сьогодні ви повинні були дізнатися про розклад роботи вчителя та узяти календарно-тематичне планування вчителя. Якщо ви це зробили, то вже зараз у вас на руках має бути орієнтовний план проведення уроків.
УВАГА! Не вчитель визначає, які уроки ви проводите! Ви не чекаєте поки в нього знайдеться час подумати! Ви цілком дієздатні проаналізувати два документи (розклад уроків у класі та календарно-тематичний план) і визначити теми уроків на наступні два тижні. Тепер вам потрібно самому прикинути, які уроки вам обрати доцільніше. Завтра ви маєте порадитися з вчителем і затвердити план проведення уроків.
2. ПАМ'ЯТАЙТЕ! Ви проводите два уроки мови та один літератури на тиждень. Така кількість уроків має дозволити вам не проводити два уроки в один день! Два уроки для практиканта - нераціональне використання часу практики.
3. У наступні два дні ви маєте обов'язково підготувати конспект за спостереженням уроку. Розмістіть конспект у блозі.
4. До кінця тижня ви маєте підготувати перші конспетки уроків та показати їх керівнику (розмістити у блозі).
5. Спостереження оформлюються ТІЛЬКИ НА УРОЦІ. Удома ви тільки пишете загальні висновки (якщо зручно, друкуєте на блозі).
6. Щоденна рефлексія в блозі дасть вам можливість слідкувати за всіма повідомленнями та рекомендаціями. Подавайте ваші коментарі.
Олено Анатолівно! Усе зрозуміла, завтра відкоректуємо план проведення моїх уроків. Дякую за корисні поради!
ВідповістиВидалити