неділю, 24 лютого 2013 р.

Звіт з практики

Рекомендації до змісту звіту

Памятайте! Звіт - один з найдовільніших за формою діловий документ. Його основне завдання - повно продемонструвати шлях і результати виконання певної роботи. Тому рекомендації - це лише рекомендації, схема також умовна. Якщо ви бачите необхідність внести доповнення, змінити структуру чи рубрикацію - ваше право.
Найголовніше, звіт має презентувати вашу роботу - виконання індивідуального плану (перечитайте його ще раз).

Чекаємо вас усіх у блогах, коментуйте та оцінюте матеріали один одного.

Для цього на сторінках можна додати функцію реакція (тільки "Опера" її не підтримує).

ЗВІТ
 ПРО ПРОХОДЖЕННЯ  ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

студентки ___курсу,  групи __

____________________________________________________________________

Практику проходила у______ класі,  ЗОШ № ______
з ________ до _______ 20__ р. (зазначайте всі шість тижнів)
Вчитель української мови і літератури __________________________
Керівник практики  ____________________________________

1.     КІЛЬКІСНІ РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

1.1.       Кількість відвіданих уроків вчителів
1.2.       Кількість відвіданих уроків практикантів
1.3.        Кількість проведених уроків мови
1.4.        Кількість проведених уроків літератури
1.5.        Кількість відвіданих  та підготовлених позакласних заходів

2.    ЗМІСТ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА РОБОТИ СТУДЕНТА ПІД ЧАС ПРАКТИКИ    

2.1. Загальна інформація про проходження практики
·  час і місце проходження практики
· загальна інформація про базу практики, педагогічний колектив, метообєднання
2.2. Підготовчий етап педагогічної практики
·Участь у настановчій конференції, самостійна підготовка до проведення уроків, вивчення нормативних документів, робота із шкільною документацією тощо.
· Знайомство зі школою,  вчителем. Спостереження  уроків вчителя. (У чому полягали особливості методичної системи вчителя, за класом якого вибули закріплені?)
·Вивчення роботи кабінету  української мови в школі,  методкабінету,  бібліотеки. Вивчення методичного забезпечення уроків української мови і літератури в даному класі.
·Спостереження  уроків вчителів школи.   
·  Знайомство з класом. (Загальна характеристика) 
2.3. Навчально-виховна діяльність
· Загальна характеристика роботи з навчання української мови 
·Загальна характеристика роботи з навчання української літератури
(Який розділ навчальної програми  опрацьовувався (на уроках мови, на уроках літератури). Скільки годин відводиться на вивчення розділу, що мали засвоїти учні, які уміння й навички у них повинні бути сформовані в результаті вивчення розділу (системи ваших уроків)? Яке завдання стояло перед вами як вчителем української мови та літератур

Висновки спостережень уроків вчителів школи 
· Висновки спостережень уроків вчителів школи
· Висновки спостережень уроків студентів-практикантів. 
·   Аналіз набутого досвіду в оцінюванні навчальних досягнень учнів (оцінювання усних відповідей та письмових робіт)
·  Результати роботи із шкільною документацією. (Із якими видами та формами шкільної документації познайомились, працювали).
·   Підготовка наочності, дидактичних посібників
·  Опис проведеної індивідуальної роботи з учнями.
·  Аналіз проведеного позакласного виховного заходу (факультативного  заняття, заняття мовного гуртка, випуску стінної газети з української мови і літератури тощо 
·    Виконання індивідуального (дослідницького) завдання.  
·     Опис участі у методичній роботі школи. Яка робота пророблена на допомогу школі?
·                        Дивіться всі складові індивідуального плану



3. ОСОБИСТІ ДОСЯГНЕННЯ. МЕТОДИЧНІ ТВОРЧІ ЗНАХІДКИ , ВІДКРИТТЯ, НЕСТАНДАРТНІ РІШЕННЯ.
 (Зазначити методи й прийоми, що виявилися найбільш ефективними у роботі над новим матеріалом та під час формування умінь і навичок учнів, на етапі актуалізації знань, мотивації навчальної діяльності, під оцінювання тощо).
Опис своїх досягнень краще подавати за схемою:
1)  Актуалізація знань учнів. Підготовка до сприйняття нового матеріалу (традиційні та інноваційні методи й прийоми, форма організації роботи учнів, засоби навчання (дидактичні, наочні,  ТЗН).
2)  Мотивація навчальної діяльності учнів (шлях,  спосіб).
3)  Оголошення теми й мети уроку (місце,  на якому етапі уроку відбувається,  яким способом).
4)  Організація сприймання й усвідомлення нового матеріалу (традиційні та інноваційні методи й прийоми, форма організації роботи учнів, засоби навчання (дидактичні, наочні,  ТЗН).
5)  Осмислення учнями навчального матеріалу  (традиційні та інноваційні методи й прийоми, форма організації роботи учнів, засоби навчання (дидактичні, наочні,  ТЗН).
6)  Формування умінь і навичок учнів (традиційні та інноваційні методи й прийоми, форма організації роботи учнів, засоби навчання (дидактичні, наочні,  ТЗН).
7)  Узагальнення й систематизація знань,  умінь і навичок учнів (традиційні та інноваційні методи й прийоми, форма організації роботи учнів, засоби навчання (дидактичні, наочні,  ТЗН).
8)  Контроль і корекція знань, умінь і навичок учнів (місце на уроці, види  й форми роботи).
9)  Оцінювання знань і вмінь учнів (традиційні та інноваційні форми).
10)  Визначення домашнього завдання. Інструктаж.
10)  Перевірка письмових видів робіт (які види роботи перевіряли, як часто, чи засвоїли положення щодо норм оцінювання письмових видів робіт)
 Бажано у звіті зазначити
– на які нормативні документи навчання мови та викладання спиралися, яку було опрацьовано методичну літературу;
– яких основних вимог до сучасного уроку української мови та літератури дотримувалися (санітарно-гігієнічних, психолого-педагогічних, методичних, урахування умов навчання у двомовному середовищі);
– уроки, яких типів проводили (традиційні й нетрадиційні);
–  як забезпечувалась
-        комунікативна спрямованість навчання,
-        індивідуалізація та диференціація навчання,
-        активізація пізнавальної діяльності учнів на різних етапах уроку,
-        розвиток творчих здібностей,
-        розвиток навичок самостійної навчальної діяльності учнів; 
– які використовувалися
-        активні методи навчання, інтерактивні технології (ігрові, кооперативні, групові, ситуативні, дискутивні);
-        проблемні, пошукові методи навчання, яких методичних вимог дотримувалися
-        сучасні технології контролю та оцінки начальних досягнень учнів використовували;
-        інформаційно-комунікаційні технології на уроках мови та літератури,
-        види наочності та форми роботи з нею;
-        види роботи з текстом (дотекстові, тестові, післятекстові завдання)
-        види вправ,
-        прийоми роботи з підручником,
-        види роботи над текстом художнього твору на уроках літератури,
-        різноманітні навчальні завдання та ситуації на уроках української літератури.

4.   НАЙТИПОВІШІ ПОМИЛКИ, НАЙБІЛЬШІ  ТРУДНОЩІ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІЙ РОБОТІ
 ( у процесі роботи над новим матеріалом, формування умінь і навичок учнів, проведення уроків розвитку мовлення тощо) і як вони долалися

5.   ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ З МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ мови та літератури
(тема, проблема, реалізація, результати).
Студенти, що пишуть наукову роботу з методики – проведення констатувальних зрізів, розробка матеріалів формувального експерименту
Для інших – використання СПТН на уроках

6.   ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ.
Чого навчилися на практиці, які виявили прогалини?

7. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ТЕОРЕТИЧНОЇ І ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ В УНІВЕРСИТЕТІ, ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИКИ


СХЕМА ОФОРМЛЕННЯ

ЗВІТ

ПРО ПРОХОДЖЕННЯ  ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

  • студентки ___курсу,  групи __

    ____________________________________________________________________

    Практику проходила у______ класі,  СШ № ______
    з ________ до _______ 200_ р.
    Груповий керівник                ______________________________________________
    Керівник від бази практики _______________________________________________

    1.   Кількісні результати педагогічної практики

    Відвідано _______  уроків учителів ( з них __мови, __ літератури)
    Відвідано _______  уроків практикантів( з них __ мови, __ літератури)
    Проведено________уроків ( з них ___мови, __літератури)
    Відвідано     _______________  позакласних заходів
    Підготовлено ______________ позакласних заходів

    2.  Зміст та характеристика навчально-виховної роботи студента під час практики.

    3.   Особисті досягнення.   

    4.   Труднощі і помилки

    5.   Виконання індивідуального завдання 

    6.   Загальні висновки. 

    7. Пропозиції                                                           
     (дата)                                                                                                                                 (підпис)



Немає коментарів:

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів сторінки