Тиждень перетнув екватор.
Уже всі подали своїм керівникам план проведення уроків, а староста
підготував узагальнювальну таблицю роботи підгрупи.
Розмістіть свої плани на блогах, а старости - таблицю.
У наступні два дні у вас мають з'явитися не менше двох конспектів:
1 конспект - за результатами спостереження;
1-2 конспекти уроків наступного тижня.
Нагадуємо, що вас конспект має складатися з таких частин:
·
Тема уроку
· Соціокультурна тема
· Мета*
· Тип уроку*
· Методи і прийоми
· Унаочнення
та засоби навчання
·
Обладнання (технічні засоби навчання)
ІІ. Структурно-логічна схема (структурно-композиційна схема
уроку).
- розподіл часу*
- формулювання навчальних цілей*
- зміст завдань*
- зміст домашнього завдання*
- планування оцінювання учнів*
ІІІ. Хід уроку. ПОДИВИТИСЯ ЗРАЗОК
Етап,
метод, прийом, форма. Навчальна ситуація
|
Зміст діяльності вчителя
|
Зміст діяльності учнів
|
ІV. Додатки:
·
Оформлення дошки*
·
Оформлення сторінки учнівського зошита*
·
Дидактичний матеріал
·
Наочність
Послідовність
підготовки студента
Самостійно до консультації вчителя
1. Тема уроку за календарним плануванням.
2. Самостійне знайомство з програмними вимогами та змістом
підручника з цієї теми.
3. Самостійне формулювання мети уроку.
3. Самостійне повторення теоретичних відомостей (вивчити
матеріал).
4. Визначити тип уроку та структуру
(обов’язкові етапи).
Під час консультації у вчителя потрібно
- уточнити формулювання теми уроку, що фіксується
в конспекті й на дошці;
- уточнити правильність сформульованої мети уроку
(для конспекту) та цілі уроку, що будуть повідомлені учням;
- визначити зміст та обсяг навчального матеріалу,
що мають засвоїти учні: які теоретичні визначення мають формулювати, які
висновки зробити, які уміння потрібно відпрацьовувати, як контролювати тощо;
- конкретизувати уміння й навички, які формуються
або розвиваються на різних етапах уроку.
- визначити обсяг класних та домашніх робіт учнів.
Під час
консультацій вчитель може рекомендувати:
· відповідний тип і структуру уроку;
· доцільні методи й прийми, форми роботи;
· дидактичні та наочні засоби навчання;
· використання мультимедійних засобів навчання (за
умови узгодження з керівником від СМГУ).
Консультація у керівника
практики
На
консультацію до керівника практики потрібно приходити
· з
оформленою загальною інформацією про урок;
· із сторінками
підручника;
· з структурно-композиційною схемою уроку;
· з
варіантами ходу уроку.
Самостійна розробка
конспекту уроку
·
удосконалюється
загальна інформація
·
допрацьовується
структурно-логічна схема
·
оформлюється
основі додатки
·
ведеться
ретельна робота над ходом уроку (продумується і прописуються усі ситуації
уроку)
Затвердження конспекту уроку
Учитель перевіряє
· Загальну
інформацію про урок.
· Структурно-логічну схему.
· Проект
оформлення дошки.
· Проект
сторінки учнівського зошита.
· Зразки
дидактичного і наочного матеріалу.
Учитель знайомиться з ходом уроку,
правильністю планування окремих навчальних ситуацій.
Підготовка студента до уроку
·
Хід
уроку удосконалюється.
·
Конспект
запам’ятовується, проговорюється, проводиться тренування.
·
Допрацьовуються
додатки.