вівторок, 6 листопада 2012 р.

Звернення від практикантів 2009 року!


Переглядала свої архівні матеріали. Думаю, Вам це буде цікаво. 

Звернення до майбутніх студентів-практикантів,
або наші висновки практики

На практиці  студент має найкращу можливість проявити себе як особистість. Тут важливим є все: і вміння самоорганізуватися, і вчасно виконувати певні види роботи, і відповідальність, сумлінність, і небайдужість до справи, що виконуєш тощо.

Після чергової практики, ми, студенти-практиканти,  записали ті рекомендації, які б могли дати наступними поколінням практикантів.

1.     Звітна документація має бути охайною, естетично оформленою – це вияв ставлення до справи. Тут має значення усе до найменших дрібниць.
2.     Готуйте конспекти уроків декілька днів. Не бійтеся, що доведеться переписувати його поде кілька разів – конспект слід відшліфувати як самостійно, так із допомогою керівників.
3.     Студенти, як правило перший варіант конспекту називають чорновим. Але не слід чорновий конспект плутати із чернеткою. Перший варіант має пристойно виглядати, адже Ви його подаєте на перевірку керівникові. Слід поважати себе і інших і готувати усі матеріали охайно.
4.     У конспектах уроків доцільно:
ü     використовувати різні види відступів, так щоб навіть не вчитуючись у ньому можна було розібратися сторонній людині;
ü     користуватися ручками 2 кольорів,  (а не створювати райдугу з конспекту);
ü     виділяти репліки вчителя й учня,
ü     записувати відповіді-репліки учня навпроти відповідних слів питань вчителя,
ü     не вживати описових форм: учні пишуть, учні говорять, слід вказати, яку відповідь Ви хочете почути від учнів або який запис у результаті має вийти;
ü     подавати у конспекті повний коментар явищ, орфограм, пунктограм (це допоможе вам на уроці),
ü     подавати сторінку учнівського зошита (тобто, всі записи, що планують під запис учням) на перевірку вчителю заздалегідь.
ü     подавати (планувати) оформлення дошки – розподіл інформації, що протягом уроку планується для запису на уроці.
5.     Уникати формалізму у аналізі, самоаналізі: доцільність, ефективність слід підтверджувати конкретними фактами або коментувати.
6.     Слідкувати за мовленням:
a.      два уроки (а не урока) , два фрагменти (  а не фрагмента),
b.     учителі (а не учителя),
c.     до університету (університета)  тощо.
7.     Під час практики спілкуватися треба українською. Навіть якщо учнів використовують російську на перервах, практикант увесь час перебування у школі спілкується українською, так легше призвичаїтися до спілкування українською  і легше дотримуватися правил правильного мовлення.

Ми навчилися багато, отримали задоволення і впевненні,
що у вас буде все якнайкраще.
Бажаємо успіхів!!!

1 коментар:

  1. Шановні практиканти школи 58! Де ви є? Що думаєте про практику? І які у вас плани на майбутні три тижні? Бо інакше їх не буде і в мене!))
    Чекаю розклад уроків та келендарне планування.
    Ваша Л.В.

    ВідповістиВидалити

Загальна кількість переглядів сторінки