неділю, 18 листопада 2012 р.

До уроку Ірини Олегівни


Тема уроку: «Мотиви невольницької лірики «Ой три шляхи широкії…», «Мені однаково, чи буду» (з циклу «В казематі»)».
Урок проведено 15.11 2012 року у 8-А класі ЗОШ № 61

Питання до учнів ви відтворили, а от роботу над формуванням певного розуміння, роботу над усвідомленням у конспекті не показуєте. Із конспекту абсолютно не видно, як ви виводите учнів на певні висновки. Судячи з конспекту, на уроці вчитель або ставить питання, або говорить сам, а бесіди тут немає. Адже питання потрібно підкріплювати завданнями на роботу з текстом, планувати навідні питання.
А ваше трактування поезії, що подано у конспекті, це взагалі окрема розмова. Це якесь спотворення як художнього тексту, так ідейного навантаження поезії. Ви можливо намагалися коротко сказати про важливі речі, і тому так куцо і однобоко вийшло у вашому тексті.
У прогнозованих відповідях учнів ви подаєте штампи, загальні фрази. Такі відповіді наші учні і не дають, і не повинні давати. А справжньої роботи з текстом знову ж таки не вистачає.
Дуже прикро.
Ще один висновок, що урок літератури вимагає грнтовних знань і умінь з курсу літератури.

1 коментар:

  1. Повністю з вами згодна, щодо роботи із текстом... зараз це вже усвідомлюю..
    Спочатку свої помилки не бачиш, але с кожним конспектом замислюєшся, аналізуєш і по-іншому починаєш дивитися на те, що вже зробив...

    ВідповістиВидалити

Загальна кількість переглядів сторінки