Ми розуміємо, що для багатьох з вас події
сьогоднішнього дня
були несподівані: вас запрошували на розбір польотів, а виявилось, що його перенесено на невизначений термін. Сподіваємося, що ніхто не розчарований через те, що виховна година "Як годиться працювати на практиці" не відбулася. Дуже покладаємося на ваше сумління.
були несподівані: вас запрошували на розбір польотів, а виявилось, що його перенесено на невизначений термін. Сподіваємося, що ніхто не розчарований через те, що виховна година "Як годиться працювати на практиці" не відбулася. Дуже покладаємося на ваше сумління.
Не знаю, чи ви змогли побачити у нормальному
варіанті заходи, що готували студенти наших груп. Повірте, вони доклали певних
зусиль, але результат міг бути й кращим. Просто усім вам ще багато чого
потрібно навчитися. Але сподіваюсь, що дещо вас зацікавило. Було б добре, якби
ви написали декілька слів, адже я, наприклад, не все бачила. А ваші сторонні
спостереження засвідчать вашу готовність до подібної роботи (адже ви маєте проводити
позакласні заходи з предмета). Нам, звичайно, дещо нормальний хід роботи підписувало
телебачення, оскільки у них свої плани, а у нас свої. Будемо сподіватися, що
той п’ятихвилинний репортаж буде цікавим (неділя, БРИЗ).
Найголовніша подія цього дня (заради чого ми вас
збирали) – це розворушити вашу творчість. Я переглядала ваші твори – молодці,
цікаво. Багато хто з вас дозволив собі бути справжнім, це приємно.
Сподіваюсь, ви розумієте, усім, хто приїхав і
написав роботу, буде враховано при оцінюванні вашої організаційної культури та трудової
дисципліни (з УР 5 ми про це серйозно розмовляли у четвер, а з УА 5 говоримо
увесь тиждень).
Тим хто не приїхав, але у нього є поважна причина
( у блозі буде подана рефлексія), оголошуємо умови заочного конкурсу:
Тема творчої роботи: «ДОРОГОЮ ЛЮБОВІ» («ДОРОГОЮ
ЛЮБОВІ …», «ДОРОГОЮ ЛЮБОВІ ?», «ДОРОГОЮ ЛЮБОВІ!».
Підтему обираєте ВИ.
Жанр обираєте самостійно: поезія, поема, казка,
новела, замальовка, оповідання, есе, публіцистична стаття, збірка афоризмів
тощо).
Обсяг довільний.
Роботу українською мовою можна написати або надрукувати
передати на кафедру у понеділок 12 листопада (можна надіслати електронною
поштою).
Друга складова: написати твір російською мовою. Це
може бути переклад українського тексту або абсолютно інша форма розкриття теми.
У цьому нас підтримала кафедра російської мови, оскільки у нас спільне завдання:
відкрити нові творчі особистості (не залежно від мови творів).
Чекаємо на ваші твори, бо творчість – визначальна риса
сучасної молодої людини, обов’язкова складова роботи сучасного вчителя.
А тепер до менш поетичних моментів життя.
Більшість із вас усе ж таки порозумілася із своїми керівниками, щодо часу і
форми подання поточної документації на контроль. Ви ж тепер маєте дотримати
своїх обіцянок.
Нагадую, керівник має перевірити ведення ваших
щоденників, затвердити (підписати) індивідуальний план. Ви маєте здати
керівнику план проведення уроків та
визначити разом з ним залікові уроки та уроки, що зможе відвідати керівник. Обов’язково
ви подаєте на перевірку конспект першого уроку.
Усі, хто познайомився з цим матеріалом, будь ласка,
напишіть про це в коментарях. Так ми знатимемо, що ви на зв’язку.
Що ж, працюймо. Успіхів і творчості. «Дорогою
любові». Яка вона у вас?
Хех...Все побачила...
ВідповістиВидалитиСподіваюсь, що все, що ми писатимемо, буде ціково...
:) все зрозуміло
ВідповістиВидалитидругий день не можу зрозуміти, куди надіслати роботу?
ВідповістиВидалитиНа кафедру або мені. Якщо російською - передамо на кафедру російської мови. Збірник буде двомовний.
ВідповістиВидалитигаразд, зараз надішлю)
ВидалитиЩе можна писати? Чи вже не встигла?
ВідповістиВидалитиДівчата, це, звичайно, не зовсім правльно, але оголошено продовження заочного туру конкурсу. Чекаємо на ваші есе, статті, казки. А взагалі "дорогою любові" ніколи не пізно. ІІ етап (міський) відбудеться 8 грудня, і нам потрібно знайти найтворчіших, навіть якщо вони трохи неквапливі.
ВідповістиВидалитиІ альманах (двомовний) цього року до дня науки (травень) ми все ж таки видамо. Тому чекаємо.
А тема здається досить вдала. Я навіть зраділа, коли випадково вона в мене народилася. Так поетично і так різноманітно. Не намагайтеся розкрити тему, використовуйте її як ідею, образ, поштовх...