четвер, 21 листопада 2013 р.

Знайомитися з досвідом своїх попередників варто!

Шановні практиканти, коли ми запроваджували роботу в блогах, то намагалися допомогти вам, а не створювати СОБІ проблеми. 
Ми неодноразово наголошували на необхідності знайомства з досвідом інших.
От і зараз, переглядаючи перший-ліпший блог, знаходжу приклади конспектів, планів-конспектів і САМОАНАЛІЗІВ http://goncharovamarinaschool61.blogspot.com/2012/11/blog-post_22.html.

Знайомтеся, вивчайте, але, зрозуміло, використовуйте творчо, продумано.

середа, 20 листопада 2013 р.

Практика триває

УР 5, УА 5 - хоча це повідомлення й стосується не вас, а У5, але можливо й вам буде корисно, дочитайте до кінця!

неділя, 17 листопада 2013 р.

Другий тиждень роботи завершено!

Увага, практиканти! Дехто тільки потроху розпочав роботу,  а практика з української мови й літератури вже перетнула свій екватор. Складається враження, що окремі студенти живуть за своїм марсіанським календарем,  для них час земний не зрозумілий - вони діють у своїх часових межах.
Для тих, хто живе в нормальних реаліях часу подаємо підсумкову АНКЕТУ за другий тиждень.

вівторок, 12 листопада 2013 р.

Результати роботи за тиждень

11.11.13 відбулася групова консультація щодо проходження практики студентів груп УА 5 та УР5. Судячи з того, що всі "сумлінно" вийшли та прозвітували про зроблене за тиждень, можемо допустити, що п'ятикурсники вирішили, що не варто напружуватися - і так обійдеться.
Повірте не обійдеться. 

неділя, 10 листопада 2013 р.

Перший тиждень - відповідальний початок

Увага, шановні практиканти! Тиждень завершено, а яким він був у Вас? Запрошуємо всіх у понеділок, 11 листопада, на 15.30 з повним пакетом документів (оформлених, заповнених, підписаних).

вівторок, 29 жовтня 2013 р.

Організація та документація

28 листопада відбулася настановча конференція. Сподіваємося зустріч була плідною, але як завжди нагадаємо про найважливіше.

Подаємо пакет документів, що має бути в кожного студента:

понеділок, 28 жовтня 2013 р.

ВІТАЄМО НОВУ ПЛЕЯДУ СТУДЕНТІВ-ПРАКТИКАНТІВ

І знову переддипломна педагогічна практика...
У студентів п'ятого курсу відбудується новий етап життя - вони розпочинають стажування як вчителі-предметники. Упродовж двох місяців місцем їхньої життя, діяльності й творчості стають навчальні заклади нашого міста. Кожного дня вони будуть заходити в клас, і наповнювати 45 хвилин життя учня наукою і творчістю.
45 хвилин - це не так мало. Цінуйте цей час, поважайте час своїх учнів, прагніть максимальної результативності їхньої і вашої діяльності. Будьте дорослими, розумними, відповідальними і звичайно людяними у вчинках, щирими в  почуттях, цілеспрямованими в діях!


неділя, 17 березня 2013 р.

Практику завершено!

Вітаємо усіх практикантів із завершенням педагогічної практики!
Сумлінні студенти вже

неділя, 10 березня 2013 р.

Конспекти уроків потрібно подавати заздалегідь!

Увага, шановні практиканти! Останній тиждень практики - найвідповідальніший!
Свої конспекти уроків ви маєте викладати у блог за день (а краще два) до проведення уроків.

Над конспектами потрібно працювати ретельніше!

  • Не у всіх є всі складові конспекту.
  • Відповіді учнів не прописано або прописано частково.
  • Логічні переходи між видами діяльності відсутні.
  • У плануванні уроків віддається репродуктивним видам діяльності: ваші учні вас слухають, слухають, іноді видають короткі репліки, самостійно щось пишуть.
Чекаємо на ваші конспекти ( уже мають з'явитися і залікові).

Нагадуємо, що у четвер-п'ятницю ви маєте передати на кафедру папку з поточною документацією ( як є), а в понеділок (18 березня) принести звітну документацію.

Захист курсових (УР4) - 25 березня!



неділя, 3 березня 2013 р.

субота, 2 березня 2013 р.

Правила рефлексії студентів-практикантів

Шановні практиканти, на ваших блогах бракує рефлексії.
Цікавих повідомлень украй мало. А це свідчить, що ви не працюєте над собою, не розумієте важливість і необхідність РЕФЛЕКСІЇ.

 Переважно, ви описуєте свій день (і то не кожний, а дехто це робить стисло і схематично).  Часто ви намагаєтеся написати те, що, як вам здається, від вас очікують. Користі така робота не приносить, а час забирає. 

Пам'ятайте, рефлексія передбачає певну зупинку у вашому шаленому темпі життя. Це такий час (знайдіть ці півгодини на день), коли ви маєте побути наодинці із собою, подумати над тими змінами, що відбуваються з вами, або не відбуваються (тому варто пошукати причини).

Ось декілька порад, що допоможуть вам півгодини на день провести важливу й корисну роботу над собою.

  1. Найпростіше розуміння рефлексії – РОЗМОВА із самим собою. Отже, МОНОЛОГ
  2. Рефлексія – букв. звертання НАЗАД. Отже, монолог про події, що сталися, ЩО ВІДБУЛОСЯ з тобою.
  3. Рефлексія – міркування, спрямоване на АНАЛІЗ самого себе – власних дій та вчинків, подій, що сталися. Отже, МІРКУВАННЯ над тим, що відбулося, чому так відбулося.
  4. Педагогічна рефлексія – здатність об'єктивно ОЦІНЮВАТИ себе та свої вчинки як педагога. Отже, монолог майбутнього ПЕДАГОГА про особливості педагогічного процесу.
  5. Мета рефлексії: пригадати, закріпити в пам’яті, виявити та осмислити компоненти діяльності. Отже, пишіть і створюйте ВИСНОВКИ-ПРАВИЛА, що допоможуть у майбутньому.
  6. Спробуйте відповісти на питання:
    1. Що суттєвого відбулося?
    2. Що найбільше сподобалося? Що викликало позитивні емоції? Чому?
    3. Які труднощі виникли? Який вихід знайдено?
    4. Які мої найвагоміші результати, що я зрозумів, чого навчився?
    5. Що запам’ятаю на майбутнє?
 Успіхів!

понеділок, 25 лютого 2013 р.

УР 4! Працюємо сумлінно

НАГАДУЄМО (прочитати обов'язково)

УА 4! Документація

Шановні практиканти, на кафедрі мають бути папки "Документація", у яких містяться поточні документи (затверджені конспекти, зразки наочності до уроків, щоденник) та ЗШИТІ ЗВІТНІ ДОКУМЕНТИ.
Не порушуйте терміни подання документів!
Роботу над поточною документацією ви завершили у п'ятницю!
Сьогодні ви мали передати документи на кафедру (папки лежать, але не всі).
Розмістіть звітні документи на блогах, щоб підтвердити вчасність завершення практики!



неділя, 24 лютого 2013 р.

Практикантам УР4 !!!

З понеділка розпочинають  практику з української мови та літератури  студенти групи УР 4.
Радимо усім перечитати повідомлення від 30 січня, 3 та 6 лютого.
Сплануйте свою роботу на перші дні ретельно. 
Успіхів!

Індивідуальне завдання


Індивідуальне завдання з методики навчання української мови

Оцінювання практики

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ на 4 курсі

Звіт з практики

Рекомендації до змісту звіту

середа, 20 лютого 2013 р.

Останні акорди

Виходити на зв'язок регулярно!

вівторок, 19 лютого 2013 р.

Яка мова рідна?

Міркуємо. Обговорюємо.

понеділок, 18 лютого 2013 р.

Понеділок - день важккий!

Звітні документи. Профорієнтація

середа, 13 лютого 2013 р.

понеділок, 11 лютого 2013 р.

неділя, 10 лютого 2013 р.

Працюємо над конспектами

Подаємо рекомендації усім, хто зараз працює над уроками (за матерілами уроків студентів).

субота, 9 лютого 2013 р.

Тиждень завершився!

Нагадуємо!

пʼятниця, 8 лютого 2013 р.

Є сумлінні?!

Увага

Блогери працюють тільки вночі ?!

Варто прочитати

четвер, 7 лютого 2013 р.

середа, 6 лютого 2013 р.

Готуємо конспекти уроків


Тиждень перетнув екватор.
Уже всі подали своїм керівникам план проведення уроків, а староста підготував узагальнювальну таблицю роботи підгрупи. 
Розмістіть свої плани на блогах, а старости - таблицю.
У наступні два дні у вас мають з'явитися не менше двох конспектів:
1 конспект - за результатами спостереження;
1-2 конспекти уроків наступного тижня.

Нагадуємо, що вас конспект має складатися з таких частин:
І. Загальна інформація про урок ПОДИВИТИСЯ ЗРАЗКИ
·     Тема уроку
·     Соціокультурна тема
·     Мета*
·     Тип уроку*
·     Методи і прийоми
·     Унаочнення та засоби навчання
·     Обладнання (технічні засоби навчання)
ІІ. Структурно-логічна схема (структурно-композиційна схема уроку). 
  • розподіл часу*
  • формулювання навчальних цілей*
  • зміст завдань*
  • зміст домашнього завдання*
  • планування оцінювання учнів*
ІІІ. Хід уроку. ПОДИВИТИСЯ ЗРАЗОК


Етап,

метод, прийом, форма. Навчальна ситуація
Зміст діяльності вчителя
Зміст діяльності учнів
ІV. Додатки:
·        Оформлення дошки*
·        Оформлення сторінки учнівського зошита*
·        Дидактичний матеріал
·        Наочність

Послідовність підготовки студента
Самостійно до консультації вчителя
1. Тема уроку за календарним плануванням.
2. Самостійне знайомство з програмними вимогами та змістом підручника з цієї теми.
3. Самостійне формулювання мети уроку.
3. Самостійне повторення теоретичних відомостей (вивчити матеріал).
4. Визначити  тип уроку та структуру (обов’язкові етапи).

Під час консультації у вчителя потрібно
  •  уточнити формулювання теми уроку, що фіксується в конспекті й на дошці;
  •  уточнити правильність сформульованої мети уроку (для конспекту) та цілі уроку, що будуть повідомлені учням;
  • визначити зміст та обсяг навчального матеріалу, що мають засвоїти учні: які теоретичні визначення мають формулювати, які висновки зробити, які уміння потрібно відпрацьовувати, як контролювати тощо;
  • конкретизувати уміння й навички, які формуються або розвиваються на різних етапах уроку.
  • визначити обсяг класних та домашніх робіт учнів.

Під час консультацій вчитель може рекомендувати:
·  відповідний тип і структуру уроку;
·  доцільні методи й прийми, форми роботи;
·  дидактичні та наочні засоби навчання;
·  використання мультимедійних засобів навчання (за умови узгодження з керівником від СМГУ).

Консультація у керівника практики
На консультацію до керівника практики потрібно приходити
·   з оформленою загальною інформацією про урок;
·   із сторінками підручника;
·   з  структурно-композиційною схемою уроку;
·  з варіантами ходу уроку.

Самостійна розробка конспекту уроку
·        удосконалюється загальна інформація
·        допрацьовується структурно-логічна схема
·        оформлюється основі додатки
·        ведеться ретельна робота над ходом уроку (продумується і прописуються усі ситуації уроку)

Затвердження конспекту уроку
Учитель перевіряє
·  Загальну інформацію про урок.
·  Структурно-логічну  схему.
·  Проект оформлення дошки.
·  Проект сторінки учнівського зошита.
·  Зразки дидактичного і наочного матеріалу.
Учитель знайомиться з ходом уроку, правильністю планування окремих навчальних ситуацій.

Підготовка студента до уроку
·        Хід уроку удосконалюється.
·        Конспект запам’ятовується, проговорюється, проводиться тренування.
·        Допрацьовуються додатки.









понеділок, 4 лютого 2013 р.

неділя, 3 лютого 2013 р.

Пратика стартує!

Перший день практики
школа № 57  -  10.00, каб. 38 
  • зустріч з головою методоб'єднання Діцуленко Ларисою Василівною
  • зустріч з учителями
 школа № 58  -  10.00
  •  зустріч з адміністрацією
  • зустріч з учителями
школа № 38  -  9.50, фойє
  •  зустріч з адміністрацією
  • спостереження уроку

Не запізнюватися! Приходити за 15 хвилин до початку.


Звертаємо увагу в перший день ви маєте обовязково       
дізнатися:                  
1. Розклад дзвінків                  
2. Розклад роботи вчителя       
спланувати разом із вчителем:                 
3. Уроки, які будете проводити                 
4. Спостереження уроків


Ще раз уважно перечитайте завдання практики та рекомендації до ведення щоденника!

Загальна кількість переглядів сторінки